| 1 | 
          		1543-CLASS | 
          		اثربخشی پیش آزمون در افزایش درک دانشآموزان از محاسبه حجم هرم سال ششم دبستان: مطالعه موردی در دو مدرسه | 
          		فاطمه  کشاورز گیلده | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 2 | 
          		1502-CLASS | 
          		اجرای ابتکاری ارزشیابی فرآیند- محور با استفاده از سوالات مفهومی بازپاسخ در سامانه شاد | 
          		زینب  عبدالهیان | 
          		پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	
          	          	
          		| 3 | 
          		1590-CLASS | 
          		ارتباط بین سواد اطلاعاتی و تکنولوژیهای نوین آموزشی: مطالعه موردی معلمان مقطع ابتدایی شهرستان دیواندره | 
          		سید وریا  حسینی، ابراهیم   رحیمی، محمدحسین  احمدی، پارسا  ویسی | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 4 | 
          		1307-CLASS-FULL | 
          		ارزیابی و بازخورد با استفاده از هوش مصنوعی جهت افزایش موفقیت در آموزش | 
          		ماکان  احتشام فر، سعید  ذبیح زاده روشن | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 5 | 
          		1646-CLASS | 
          		ارزشیابی ترکیبی ، رویکردی نوین برای تحول در کیفیت نظام آموزشی | 
          		حسن  تقی پور کران، فرشته   رضاپور | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 6 | 
          		1519-CLASS | 
          		ارزشیابی چند ساحتی . | 
          		فائزه  غلامی | 
          		پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	
          	          	
          		| 7 | 
          		1267-CLASS-FULL | 
          		استفاده از هوش مصنوعی در سنجش آنلاین و چالشهای احتمالی | 
          		حسین  ترحمی اردکانی | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 8 | 
          		1604-CLASS | 
          		افزایش سطح علمی و ارتقای بهره وری دانش آموزان با روش های نوین در مباحث تربیت بدنی | 
          		نگار  قوی پنجه بناب | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 9 | 
          		1458-CLASS | 
          		آموزش و ارزشیابی تمام ساحتی درس ریاضی از طریق طراحی و اجرای نقشه راه مناسب جهت افزایش میزان علاقمندی و تثبیت یادگیری دانش آموزان پایه ششم دبستان فرهنگ | 
          		هدی  عسکرزاده | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 10 | 
          		1205-CLASS-FULL | 
          		آناکاوی وضعیت سنجش فرایند یاددهی-یادگیری و سنجش کلاسی معلمان؛ مطالعه ترکیبی | 
          		حسین  حاجتی کاجی | 
          		پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	
          	          	
          		| 11 | 
          		1697-CLASS | 
          		آنچه معلمان انجام میدهند و آنچه دانشآموزان ادراک میکنند؛ پدیدارشناسی مفهوم ارزشیابی | 
          		جلیل  یونسی بروجنی | 
          		پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	
          	          	
          		| 12 | 
          		1566-CLASS | 
          		اهمیت بکارگیری دانش رسانه ای توسط معلم وتاثیر آن بر پیشرفت دانش اموزان | 
          		زهرا  موسوی، نادر   نظری نیک، حمیده  شجاعی، حدیث  شجاعی | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 13 | 
          		1500-CLASS | 
          		بررسی اثر آزمون سراسری دانشگاهها بر تضعیف فرایند سنجش کلاسی دوره ی متوسطه | 
          		فهیمه  یاری، غلامرضا  یادگارزاده، مسعود  بهرامی | 
          		پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	
          	          	
          		| 14 | 
          		1652-CLASS | 
          		بررسی اثربخشی رویکرد سنجش برای یادگیری بر درگیری تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان | 
          		دانیال  نیکنام | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 15 | 
          		1594-CLASS | 
          		بررسی ارزشیابی کیفی توصیفی از دیدگاه معلمان مدارس ابتدائی شهر چرمهین | 
          		مهدیه  امیری چرمهینی | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 16 | 
          		1584-CLASS | 
          		بررسی آزمون های عملکردی در عشق به یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان | 
          		شمسی  فتحی | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 17 | 
          		1645-CLASS | 
          		بررسی اهمیت یاددهی و یادگیری در سنجش کلاسی در دوران ابتدایی | 
          		اکرم  کریمی | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 18 | 
          		1039-CLASS-FULL | 
          		بررسی اهمیت و استاندارد سواد سنجش معلمان | 
          		سهیلا  رادمنش | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 19 | 
          		1228-CLASS-FULL | 
          		بررسی بکارگیری ابزارهای هوش مصنوعی برای سنجش کلاسی | 
          		سهیلا  مهرعلیان | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 20 | 
          		1279-CLASS-FULL | 
          		بررسی تاثیر ارزشیابی توصیفی بر عملکرد و بهزیستی تحصیلی دانشآموزان مقطع ابتدایی سنندج | 
          		مریم   صلواتی | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 21 | 
          		1585-CLASS | 
          		بررسی تاثیر ارزشیابی توصیفی بر مسئولیت پذیری و خود تنظیمی تحصیلی دانشآموزان | 
          		سرشین  طاهری | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 22 | 
          		1149-CLASS-FULL | 
          		بررسی تأثیر آموزش و سنجش آنلاین بر میانگین نمرات دانشآموزان | 
          		عارفه  مقصودی، فاطمه  رمضانی | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 23 | 
          		1311-CLASS-FULL | 
          		بررسی تاثیر سنجش تحصیلی در اشتیاق و خوش بینی تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی | 
          		مژگان  دلدار مقدم | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 24 | 
          		1583-CLASS | 
          		بررسی تاثیر سوء رفتار و غفلت آموزشی در کار کردهای اجرایی نو آموزان پیش دبستانی شهرستان نقده | 
          		سعیده  نورانی نقده، برمک  نورانی، یوسف  رستم پور | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 25 | 
          		1398-CLASS | 
          		بررسی رابطه ادراک از محیط مدرسه و جو عاطفی خانواده با مهارت های تفکر خلاق دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه | 
          		مجید  واحدی | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 26 | 
          		1165-CLASS-FULL | 
          		بررسی راهکارهای افزایش کیفیت ارزشیابی در آموزش وپرورش باتاکید برساحت های شش گانه تربیتی | 
          		معصومه  اسدیان | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 27 | 
          		1163-CLASS-FULL | 
          		بررسی روش های خلاق ارزشیابی در درس مطالعات اجتماعی | 
          		فائزه  شمس الدین قطرم، هانیه  منصوری خسروی | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 28 | 
          		1018-CLASS-FULL | 
          		بررسی سواد ارزشیابی کلاسی هنرآموزان دوره دوم متوسطه (مطالعه موردی، هنرستانهای کشاورزی شهر تهران) | 
          		امیرحسین  پیرمرادی، مریم  پهلوانی | 
          		پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	
          	          	
          		| 29 | 
          		1251-CLASS-FULL | 
          		بررسی شیوه های نوین | 
          		فرشاد  فاطمی | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 30 | 
          		1146-CLASS-FULL | 
          		بررسی علت افت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی در مناطق روستایی شهرستان الیگودرز | 
          		احمد  دهقان پور | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 31 | 
          		1020-CLASS | 
          		بررسی عملکرد تحصیلی هنرجویان هنرستان در آموزش مجازی شبکه دانشآموزی شاد | 
          		امیرحسین  زارعی، راحله  خدایاری اهداف، محسن  ذوالقدرنسب | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 32 | 
          		1631-CLASS | 
          		بررسی مدل جدید برای ارزیابی تاثیر روانشناسی محیطی، یادگیری الکترونیکی، سبک یادگیری و طراحی مدرسه بر رفتار دانش آموزان ابتدایی | 
          		مهدی  میرمعصومی | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 33 | 
          		1651-CLASS | 
          		بررسی مزایا و معایب استفاده از هوش مصنوعی در سنجش کلاسی | 
          		دانیال  نیکنام | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 34 | 
          		1404-CLASS | 
          		بررسی میزان یادگیری دانش آموزان در کلاس حضوری و فعالیت های گروهی نسبت به کلاس مجازی و فعالیت های فردی | 
          		معصومه  عامری، مریم  حسینی | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 35 | 
          		1689-CLASS | 
          		بررسی میزان آگاهی معلمان از انواع تکنولوژی های آموزشی موثر بر یادگیری دانش آموزان | 
          		فرحناز  رضازاده خیاط، سمیه  فرهودی، مهناز  دولتخواه، حدیثه  واحدی | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 36 | 
          		1600-CLASS | 
          		بررسی نقاط قوت و ضعف شیوه های نوین سنجش (مطالعه موردی طراحی کامپیوتری تست های انطباقی) | 
          		مجید  کریمی | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 37 | 
          		1309-CLASS-FULL | 
          		بررسی نقش ابزارهای ارزشیابی در بهره وری بازدهی کار معلمان و عملکرد تحصیلی دانش آموزان | 
          		فریبا  بهروز | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 38 | 
          		1283-CLASS-FULL | 
          		بررسی نقش الگو های ارزشیابی آموزشی در سرزندگی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان | 
          		فاطمه   عباسی | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 39 | 
          		1581-CLASS | 
          		بررسی نقش آموزش مجازی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس ریاضی | 
          		زهرا  رستم پور، یوسف  رستم پور | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 40 | 
          		1434-CLASS | 
          		بررسی نقش هوش مصنوعی در ارزشیابی و سنجش کلاسی | 
          		حسین  حسنی مقدم، زهرا  آزادی | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 41 | 
          		1696-CLASS | 
          		بگذاریم دانشآموزان در امتحانها خود واقعی شان باشند، کاربرد سنجش نهانی در ارزشیابی پیشرفت تحصیلی | 
          		جلیل  یونسی بروجنی | 
          		پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	
          	          	
          		| 42 | 
          		1610-CLASS | 
          		بهره گیری از روش های متنوع سنجش کلاسی جهت افزایش مشارکت دانش آموزان | 
          		مریم  فرهمندپور، سیده ملیحه  حسینی | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 43 | 
          		1693-CLASS | 
          		پویا سازی آموزش مبتنی بر بازی با سنجش پنهان | 
          		فاطمه  شریفی، فاطمه  جعفر خانی | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 44 | 
          		1460-CLASS | 
          		تاثیر ارزشیابی ها بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان متوسطه اول شهرستان مراغه | 
          		سجاد  بخشی، پریسا  حیدری | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 45 | 
          		1533-CLASS | 
          		تاثیر آزمون عملکردی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان | 
          		فرشته  خسروانی | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 46 | 
          		1582-CLASS | 
          		تأثیر استفاده از برد هوشمند در مدارس ابتدایی: چالشها و دیدگاهها | 
          		شیلان  مولودی، سهیلا  علی پور، آراسته  مرادیان، برف آب  بهرامی | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 47 | 
          		1653-CLASS | 
          		تأثیر بازی های آموزشی بر مهارت های یاددهی-یادگیری و توانایی سنجش کلاسی در دانش آموزان مقطع ابتدایی | 
          		فاطمه  حیاتی فر | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 48 | 
          		1019-CLASS-FULL | 
          		تاثیر مولفه های کیفیت سنجش بر اثربخشی سنجش های مجازی | 
          		امیر  شیرازی نژاد | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 49 | 
          		1614-CLASS | 
          		تجارب معلمان درخصوص تحقق اهداف ارزشیابی توصیفی در دوره دوم ابتدایی | 
          		بهاره  صالحی سده | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 50 | 
          		1541-CLASS | 
          		تحلیلی بر سنجش مشارکت پذیری دانش آموزان در فعالیت های فرهنگی-ورزشی مدارس؛ بر اساس مهارت های سه گانه اجتماعی آنها | 
          		مریم  نوربخش | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 51 | 
          		1555-CLASS | 
          		تحلیل تجارب زیسته معلمان از چالشهای ساختاری و اجرایی برنامه درسی به شیوه مجازی در دوران کرونا | 
          		فاطمه  رشیدی پور | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 52 | 
          		1213-CLASS-FULL | 
          		تحلیلی عمیق از تقویت انگیزه و استقلال فراگیران از طریق ارزشیابی تکوینی | 
          		رضا  بخششی عتیق، سلوی  کاظمی پور خبازی | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 53 | 
          		1368-CLASS-FULL | 
          		تحلیل مضمونی نقش هوش مصنوعی در ایجاد فرصت ها برای دانش آموزان | 
          		صلاح الدین  هادی، ثریا  درویشی | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 54 | 
          		1624-CLASS | 
          		تکنولوژی آموزشی و شیوه های نوین سنجش در آموزش و پرورش | 
          		اکرم  کبیری سامانی، ;کاظم  اسدی | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 55 | 
          		1212-CLASS | 
          		جایگاه تکنولوژی آموزشی در شیوه های نوین سنجش شناختی | 
          		فائزه  حسنی، زینب  اکبرزاده | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 56 | 
          		1374-CLASS-FULL | 
          		چالشهای ارزشیابی یادگیری آنلاین در شرایط بحرانی | 
          		فرانک  کاکانائینی | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 57 | 
          		1495-CLASS | 
          		چالش های ارزشیابی توصیفی از دیدگاه معلمان ابتدایی شهر دامغان | 
          		سیده آیه  هاشمی | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 58 | 
          		1302-CLASS-FULL | 
          		چالش ها و دستاوردهای ارزشیابی توصیفی در مدارس ابتدایی | 
          		مریم  ملبوسی | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 59 | 
          		1613-CLASS | 
          		دستاوردهای هوش مصنوعی در کیفیت بخشی به آموزش و فرایند یاددهی و یادگیری | 
          		مریم  کاظمی، فرانک  موسوی، سجاد  کاکایی | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 60 | 
          		1654-CLASS | 
          		رابطه بین اخلاق حرفهای با سنجش کلاسی معلمان مدارس ابتدایی | 
          		سمیه  بخشی پریخانی، هاجر  بوداقی، مرتضی  بوداقی، اسما سادات  قاضی مرعشی | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 61 | 
          		1542-CLASS | 
          		راهبرد ایجاد انگیزه در ارزشیابی و سنجش کلاسی:راهی برای بهبود یادگیری | 
          		لیلا  آقورن لوئی | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 62 | 
          		1312-CLASS-FULL | 
          		راهبرد آموزش واژگان و مهارت درک مطلب انگلیسی بدون ترجمه مستقیم و با مشارکت فعال دانش آموزان | 
          		محمد جواد  انصاری | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 63 | 
          		1391-CLASS | 
          		روایی افزایشی شبیهسازیها در سنجش شایستگیهای رفتاری دانشجو-معلمان دانشگاه فرهنگیان در درس کارورزی با استفاده از پرسشنامههای شخصیت: آری یا خیر؟ | 
          		مهدی  وفایی زاده | 
          		پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	
          	          	
          		| 64 | 
          		1139-CLASS-FULL | 
          		رویکردها و شیوه های نوظهور در ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان | 
          		دلارام  درویش پور، حسین  حسنی | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 65 | 
          		1341-CLASS-FULL | 
          		سلامت روان و عملکرد خانواده در دوران کویید19 با توجه به نقش تنهایی | 
          		فاطمه  کمالیان، مریم  صادقی فرد | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 66 | 
          		1647-CLASS | 
          		سنجش اثربخشی آموزش مواجه درمانی روایتی و رفتار درمانی شناختی بر کیفیت زندگی، رضایت و کنترل شیدایی در دانشآموزان دختر مقطع ابتدایی شهرستان میانه | 
          		اسراء  سیفی پور | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 67 | 
          		1011-CLASS-FULL | 
          		سنجش آنلاین کلاس های مجازی زبان انگلیسی در دبیرستان های ایران | 
          		علی اصغر  عامری | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 68 | 
          		1457-CLASS | 
          		سنجش تکوینی بارویکرد"یادگیری درحدتسلط" برای بهبود یادگیری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی | 
          		سارا  سردشتی بیرجندی | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 69 | 
          		1118-CLASS-FULL | 
          		سنجش سواد معلمان جدید در شهرستان قوچان؛ شناسایی نقاط قوت، ضعف و ارائه راهکارهای بهبود | 
          		محمود  رضایی | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 70 | 
          		1538-CLASS | 
          		سنجش کلاسی آنلاین انتخاب مفید | 
          		زهرا  قاسمی | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 71 | 
          		1603-CLASS | 
          		سنجش کلاسی آنلاین، فرصتها، چالشها و راهکارها | 
          		صلاح الدین  رحمتی، پیمان  رحمتی، یاسین  رحمتی | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 72 | 
          		1260-CLASS-FULL | 
          		سنجش کلاسی در نظام آموزشی شایستگیمحور(دانشآموزان با نیازهای ویژه) | 
          		قباد  حسن زاده، احمد  مطلبی | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 73 | 
          		1677-CLASS | 
          		سنجش مفهومی درس ریاضی بهوسیله سوالهای باز-پاسخ | 
          		زهره  محمودی، زهرا  گویا | 
          		پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	
          	          	
          		| 74 | 
          		1068-CLASS-FULL | 
          		سنجش مفهومی وارتقا یادگیری | 
          		شادیه  علی خانی | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 75 | 
          		1037-CLASS-FULL | 
          		سنجش و ارزشیابی خلاقانه و موثر ارتقاء فرایند یاددهی – یادگیری بحث جمع و تفریق اعداد یک رقمی با حاصل کمتر از ۱۰ در کتاب ریاضی اوّل دبستان با استفاده از روش بازی (تجربه بازی محلی عمو زنجیر باف) | 
          		مهدی  میرزایی | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 76 | 
          		1568-CLASS | 
          		سنجش و ارزشیابی کلاسهای آنلاین در بستر برنامه شاد | 
          		زهرا  حاجی پور، میلاد  حاجیپور، فرزانه  تلخابی | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 77 | 
          		1074-CLASS-FULL | 
          		شناسایی عوامل تاثیرگذار بر چالش ها و فرصت های استفاده از هوش مصنوعی جهت سنجش کلاسی دانش آموزان متوسطه دوره دوم منطقه 18 تهران | 
          		سعیده  میرزائی فتح آباد، محمود  اسکندری، مهدی  فاضلی، آیدا   اکبری اولقی، فائزه  محمداسمعیلی، ایرج  یعقوبی | 
          		پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	
          	          	
          		| 78 | 
          		1346-CLASS-FULL | 
          		شناسایی فرصت ها و چالش های سنجش کلاسی آنلاین | 
          		غلامحسین  میکائیلو | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 79 | 
          		1569-CLASS | 
          		ضرورت و اهمیت ارزشیابی باز در فرایند یاددهی-یادگیری دانش آموزان | 
          		امیر  همتی، عسگر  دهقانی صوفی، سارا  راضی | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 80 | 
          		1115-CLASS-FULL | 
          		طراحی آموزشی مبتنی بر گیمیفیکیشن برای سنجش پنهان دانش آموزان با نیازهای ویژه | 
          		فاطمه  جعفرخانی، دریا  مغیثی | 
          		پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	
          	          	
          		| 81 | 
          		1343-CLASS-FULL | 
          		طراحی مدل مفهومی هوش مصنوعی در سنجش نوین معلمان دانشآموزان نسل آلفا | 
          		فرشته  بهروز | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 82 | 
          		1491-CLASS | 
          		فراتحلیل چالش های نظام ارزشیابی کیفی- توصیفی درسنجش کلاسی دوره آموزش ابتدایی | 
          		فاطمه  زارع | 
          		پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	
          	          	
          		| 83 | 
          		1043-CLASS-FULL | 
          		قابلیت اجرایی سنجش پویا در برابر سنجش نهایی: دیدگاه معلمان زبان انگلیسی | 
          		مونا  نجارپورفروشانی، اسمعیل علی  سلیمی | 
          		پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	
          	          	
          		| 84 | 
          		1639-CLASS | 
          		کاربرد هوش مصنوعی در سنجش یادگیریهای شناختی دانشآموزان (مقاله مروری) | 
          		عبدالرضا  باجی، مهدی  محمودی | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 85 | 
          		1637-CLASS | 
          		کیفیت در فرایند آموزش در کلاس درس | 
          		لیدا  حیدری، فرانک  موسوی، الهام  حسینی | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 86 | 
          		1211-CLASS-FULL | 
          		مروری بر الزامات ابزار های آزمون ساز آنلاین | 
          		زهرا سادات  اعتصامی | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 87 | 
          		1454-CLASS | 
          		مرورسیستماتیک بر مقالات سنجش فراگیران با هوش مصنوعی | 
          		حمیدرضا  عالیان | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 88 | 
          		1219-CLASS-FULL | 
          		مزایای سنجش و ارزشیابی با نقشهبرداری از برنامه درسی (روش نوین در ارتقای یادگیری فراگیران) | 
          		سیده ملیحه  حسینی، مریم  فرهمندپور | 
          		پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	
          	          	
          		| 89 | 
          		1056-CLASS-FULL | 
          		مقایسه تاثیر روش های سنجش( عملکردی و تکوینی) بر عملکرد دانش آموزان | 
          		مطهره  صالحی | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 90 | 
          		1599-CLASS | 
          		مقایسه نقش انگیزه های درونی و بیرونی در عملکرد تحصیلی و سنجش دانش آموزان | 
          		مجید  کریمی | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 91 | 
          		1053-CLASS-FULL | 
          		نحوه سنجش و ارزشیابی از دانش آموزان چند پایه عشایری غیر کوچ رو در دروس مختلف با راهبرد بازی و امکانات ساده محیطی (نمونه موردی: منطقه موسیان، استان ایلام) | 
          		مهدی  میرزایی، سجاد  کیانی فرد | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 92 | 
          		1263-CLASS-FULL | 
          		نقش ارزشیابی توصیفی دریادگیری دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی مدارس شهرچابهار | 
          		سیدرضا  بلاغت، بهرام  مبارکی | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 93 | 
          		1397-CLASS | 
          		نقش سبک های تدریس و یادگیری در افزایش مهارت های تفکر انتقادی دانش آموزان | 
          		مجید  واحدی، لعیا  غلی دوست الانق | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 94 | 
          		1493-CLASS | 
          		نگرش معلمان ابتدایی کازرون نسبت به مشارکت والدین در ارزشیابی توصیفی | 
          		فاطمه  دهقان، جمیله   علم الهدی، فاطمه  وجدانی | 
          		پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	
          	          	
          		| 95 | 
          		1575-CLASS | 
          		هوش مصنوعی | 
          		رقیه  مجید زاده ارزیل | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 96 | 
          		1103-CLASS-FULL | 
          		هوش مصنوعی: کاربرد های آن در سنجش و ارزیابی آموزشی | 
          		نوشیروان  محمدی، زینب  کریمی | 
          		پذیرفته شده  | 
          	
          	          	
          		| 97 | 
          		1326-CLASS-FULL | 
          		هوشمصنوعی و سنجشکلاسی: اکتشاف فرصتهای جدید و محدودیتهای موجود در این زمینه | 
          		محیا  زارع نسب، مهدی  واحدی | 
          		پذیرفته شده  |