1 |
1543-CLASS |
اثربخشی پیش آزمون در افزایش درک دانشآموزان از محاسبه حجم هرم سال ششم دبستان: مطالعه موردی در دو مدرسه |
فاطمه کشاورز گیلده |
پذیرفته شده |
2 |
1502-CLASS |
اجرای ابتکاری ارزشیابی فرآیند- محور با استفاده از سوالات مفهومی بازپاسخ در سامانه شاد |
زینب عبدالهیان |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
3 |
1590-CLASS |
ارتباط بین سواد اطلاعاتی و تکنولوژیهای نوین آموزشی: مطالعه موردی معلمان مقطع ابتدایی شهرستان دیواندره |
سید وریا حسینی، ابراهیم رحیمی، محمدحسین احمدی، پارسا ویسی |
پذیرفته شده |
4 |
1307-CLASS-FULL |
ارزیابی و بازخورد با استفاده از هوش مصنوعی جهت افزایش موفقیت در آموزش |
ماکان احتشام فر، سعید ذبیح زاده روشن |
پذیرفته شده |
5 |
1646-CLASS |
ارزشیابی ترکیبی ، رویکردی نوین برای تحول در کیفیت نظام آموزشی |
حسن تقی پور کران، فرشته رضاپور |
پذیرفته شده |
6 |
1519-CLASS |
ارزشیابی چند ساحتی . |
فائزه غلامی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
7 |
1267-CLASS-FULL |
استفاده از هوش مصنوعی در سنجش آنلاین و چالشهای احتمالی |
حسین ترحمی اردکانی |
پذیرفته شده |
8 |
1604-CLASS |
افزایش سطح علمی و ارتقای بهره وری دانش آموزان با روش های نوین در مباحث تربیت بدنی |
نگار قوی پنجه بناب |
پذیرفته شده |
9 |
1458-CLASS |
آموزش و ارزشیابی تمام ساحتی درس ریاضی از طریق طراحی و اجرای نقشه راه مناسب جهت افزایش میزان علاقمندی و تثبیت یادگیری دانش آموزان پایه ششم دبستان فرهنگ |
هدی عسکرزاده |
پذیرفته شده |
10 |
1205-CLASS-FULL |
آناکاوی وضعیت سنجش فرایند یاددهی-یادگیری و سنجش کلاسی معلمان؛ مطالعه ترکیبی |
حسین حاجتی کاجی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
11 |
1697-CLASS |
آنچه معلمان انجام میدهند و آنچه دانشآموزان ادراک میکنند؛ پدیدارشناسی مفهوم ارزشیابی |
جلیل یونسی بروجنی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
12 |
1566-CLASS |
اهمیت بکارگیری دانش رسانه ای توسط معلم وتاثیر آن بر پیشرفت دانش اموزان |
زهرا موسوی، نادر نظری نیک، حمیده شجاعی، حدیث شجاعی |
پذیرفته شده |
13 |
1500-CLASS |
بررسی اثر آزمون سراسری دانشگاهها بر تضعیف فرایند سنجش کلاسی دوره ی متوسطه |
فهیمه یاری، غلامرضا یادگارزاده، مسعود بهرامی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
14 |
1652-CLASS |
بررسی اثربخشی رویکرد سنجش برای یادگیری بر درگیری تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان |
دانیال نیکنام |
پذیرفته شده |
15 |
1594-CLASS |
بررسی ارزشیابی کیفی توصیفی از دیدگاه معلمان مدارس ابتدائی شهر چرمهین |
مهدیه امیری چرمهینی |
پذیرفته شده |
16 |
1584-CLASS |
بررسی آزمون های عملکردی در عشق به یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان |
شمسی فتحی |
پذیرفته شده |
17 |
1645-CLASS |
بررسی اهمیت یاددهی و یادگیری در سنجش کلاسی در دوران ابتدایی |
اکرم کریمی |
پذیرفته شده |
18 |
1039-CLASS-FULL |
بررسی اهمیت و استاندارد سواد سنجش معلمان |
سهیلا رادمنش |
پذیرفته شده |
19 |
1228-CLASS-FULL |
بررسی بکارگیری ابزارهای هوش مصنوعی برای سنجش کلاسی |
سهیلا مهرعلیان |
پذیرفته شده |
20 |
1279-CLASS-FULL |
بررسی تاثیر ارزشیابی توصیفی بر عملکرد و بهزیستی تحصیلی دانشآموزان مقطع ابتدایی سنندج |
مریم صلواتی |
پذیرفته شده |
21 |
1585-CLASS |
بررسی تاثیر ارزشیابی توصیفی بر مسئولیت پذیری و خود تنظیمی تحصیلی دانشآموزان |
سرشین طاهری |
پذیرفته شده |
22 |
1149-CLASS-FULL |
بررسی تأثیر آموزش و سنجش آنلاین بر میانگین نمرات دانشآموزان |
عارفه مقصودی، فاطمه رمضانی |
پذیرفته شده |
23 |
1311-CLASS-FULL |
بررسی تاثیر سنجش تحصیلی در اشتیاق و خوش بینی تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی |
مژگان دلدار مقدم |
پذیرفته شده |
24 |
1583-CLASS |
بررسی تاثیر سوء رفتار و غفلت آموزشی در کار کردهای اجرایی نو آموزان پیش دبستانی شهرستان نقده |
سعیده نورانی نقده، برمک نورانی، یوسف رستم پور |
پذیرفته شده |
25 |
1398-CLASS |
بررسی رابطه ادراک از محیط مدرسه و جو عاطفی خانواده با مهارت های تفکر خلاق دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه |
مجید واحدی |
پذیرفته شده |
26 |
1165-CLASS-FULL |
بررسی راهکارهای افزایش کیفیت ارزشیابی در آموزش وپرورش باتاکید برساحت های شش گانه تربیتی |
معصومه اسدیان |
پذیرفته شده |
27 |
1163-CLASS-FULL |
بررسی روش های خلاق ارزشیابی در درس مطالعات اجتماعی |
فائزه شمس الدین قطرم، هانیه منصوری خسروی |
پذیرفته شده |
28 |
1018-CLASS-FULL |
بررسی سواد ارزشیابی کلاسی هنرآموزان دوره دوم متوسطه (مطالعه موردی، هنرستانهای کشاورزی شهر تهران) |
امیرحسین پیرمرادی، مریم پهلوانی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
29 |
1251-CLASS-FULL |
بررسی شیوه های نوین |
فرشاد فاطمی |
پذیرفته شده |
30 |
1146-CLASS-FULL |
بررسی علت افت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی در مناطق روستایی شهرستان الیگودرز |
احمد دهقان پور |
پذیرفته شده |
31 |
1020-CLASS |
بررسی عملکرد تحصیلی هنرجویان هنرستان در آموزش مجازی شبکه دانشآموزی شاد |
امیرحسین زارعی، راحله خدایاری اهداف، محسن ذوالقدرنسب |
پذیرفته شده |
32 |
1631-CLASS |
بررسی مدل جدید برای ارزیابی تاثیر روانشناسی محیطی، یادگیری الکترونیکی، سبک یادگیری و طراحی مدرسه بر رفتار دانش آموزان ابتدایی |
مهدی میرمعصومی |
پذیرفته شده |
33 |
1651-CLASS |
بررسی مزایا و معایب استفاده از هوش مصنوعی در سنجش کلاسی |
دانیال نیکنام |
پذیرفته شده |
34 |
1404-CLASS |
بررسی میزان یادگیری دانش آموزان در کلاس حضوری و فعالیت های گروهی نسبت به کلاس مجازی و فعالیت های فردی |
معصومه عامری، مریم حسینی |
پذیرفته شده |
35 |
1689-CLASS |
بررسی میزان آگاهی معلمان از انواع تکنولوژی های آموزشی موثر بر یادگیری دانش آموزان |
فرحناز رضازاده خیاط، سمیه فرهودی، مهناز دولتخواه، حدیثه واحدی |
پذیرفته شده |
36 |
1600-CLASS |
بررسی نقاط قوت و ضعف شیوه های نوین سنجش (مطالعه موردی طراحی کامپیوتری تست های انطباقی) |
مجید کریمی |
پذیرفته شده |
37 |
1309-CLASS-FULL |
بررسی نقش ابزارهای ارزشیابی در بهره وری بازدهی کار معلمان و عملکرد تحصیلی دانش آموزان |
فریبا بهروز |
پذیرفته شده |
38 |
1283-CLASS-FULL |
بررسی نقش الگو های ارزشیابی آموزشی در سرزندگی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان |
فاطمه عباسی |
پذیرفته شده |
39 |
1581-CLASS |
بررسی نقش آموزش مجازی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس ریاضی |
زهرا رستم پور، یوسف رستم پور |
پذیرفته شده |
40 |
1434-CLASS |
بررسی نقش هوش مصنوعی در ارزشیابی و سنجش کلاسی |
حسین حسنی مقدم، زهرا آزادی |
پذیرفته شده |
41 |
1696-CLASS |
بگذاریم دانشآموزان در امتحانها خود واقعی شان باشند، کاربرد سنجش نهانی در ارزشیابی پیشرفت تحصیلی |
جلیل یونسی بروجنی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
42 |
1610-CLASS |
بهره گیری از روش های متنوع سنجش کلاسی جهت افزایش مشارکت دانش آموزان |
مریم فرهمندپور، سیده ملیحه حسینی |
پذیرفته شده |
43 |
1693-CLASS |
پویا سازی آموزش مبتنی بر بازی با سنجش پنهان |
فاطمه شریفی، فاطمه جعفر خانی |
پذیرفته شده |
44 |
1460-CLASS |
تاثیر ارزشیابی ها بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان متوسطه اول شهرستان مراغه |
سجاد بخشی، پریسا حیدری |
پذیرفته شده |
45 |
1533-CLASS |
تاثیر آزمون عملکردی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان |
فرشته خسروانی |
پذیرفته شده |
46 |
1582-CLASS |
تأثیر استفاده از برد هوشمند در مدارس ابتدایی: چالشها و دیدگاهها |
شیلان مولودی، سهیلا علی پور، آراسته مرادیان، برف آب بهرامی |
پذیرفته شده |
47 |
1653-CLASS |
تأثیر بازی های آموزشی بر مهارت های یاددهی-یادگیری و توانایی سنجش کلاسی در دانش آموزان مقطع ابتدایی |
فاطمه حیاتی فر |
پذیرفته شده |
48 |
1019-CLASS-FULL |
تاثیر مولفه های کیفیت سنجش بر اثربخشی سنجش های مجازی |
امیر شیرازی نژاد |
پذیرفته شده |
49 |
1614-CLASS |
تجارب معلمان درخصوص تحقق اهداف ارزشیابی توصیفی در دوره دوم ابتدایی |
بهاره صالحی سده |
پذیرفته شده |
50 |
1541-CLASS |
تحلیلی بر سنجش مشارکت پذیری دانش آموزان در فعالیت های فرهنگی-ورزشی مدارس؛ بر اساس مهارت های سه گانه اجتماعی آنها |
مریم نوربخش |
پذیرفته شده |
51 |
1555-CLASS |
تحلیل تجارب زیسته معلمان از چالشهای ساختاری و اجرایی برنامه درسی به شیوه مجازی در دوران کرونا |
فاطمه رشیدی پور |
پذیرفته شده |
52 |
1213-CLASS-FULL |
تحلیلی عمیق از تقویت انگیزه و استقلال فراگیران از طریق ارزشیابی تکوینی |
رضا بخششی عتیق، سلوی کاظمی پور خبازی |
پذیرفته شده |
53 |
1368-CLASS-FULL |
تحلیل مضمونی نقش هوش مصنوعی در ایجاد فرصت ها برای دانش آموزان |
صلاح الدین هادی، ثریا درویشی |
پذیرفته شده |
54 |
1624-CLASS |
تکنولوژی آموزشی و شیوه های نوین سنجش در آموزش و پرورش |
اکرم کبیری سامانی، ;کاظم اسدی |
پذیرفته شده |
55 |
1212-CLASS |
جایگاه تکنولوژی آموزشی در شیوه های نوین سنجش شناختی |
فائزه حسنی، زینب اکبرزاده |
پذیرفته شده |
56 |
1374-CLASS-FULL |
چالشهای ارزشیابی یادگیری آنلاین در شرایط بحرانی |
فرانک کاکانائینی |
پذیرفته شده |
57 |
1495-CLASS |
چالش های ارزشیابی توصیفی از دیدگاه معلمان ابتدایی شهر دامغان |
سیده آیه هاشمی |
پذیرفته شده |
58 |
1302-CLASS-FULL |
چالش ها و دستاوردهای ارزشیابی توصیفی در مدارس ابتدایی |
مریم ملبوسی |
پذیرفته شده |
59 |
1613-CLASS |
دستاوردهای هوش مصنوعی در کیفیت بخشی به آموزش و فرایند یاددهی و یادگیری |
مریم کاظمی، فرانک موسوی، سجاد کاکایی |
پذیرفته شده |
60 |
1654-CLASS |
رابطه بین اخلاق حرفهای با سنجش کلاسی معلمان مدارس ابتدایی |
سمیه بخشی پریخانی، هاجر بوداقی، مرتضی بوداقی، اسما سادات قاضی مرعشی |
پذیرفته شده |
61 |
1542-CLASS |
راهبرد ایجاد انگیزه در ارزشیابی و سنجش کلاسی:راهی برای بهبود یادگیری |
لیلا آقورن لوئی |
پذیرفته شده |
62 |
1312-CLASS-FULL |
راهبرد آموزش واژگان و مهارت درک مطلب انگلیسی بدون ترجمه مستقیم و با مشارکت فعال دانش آموزان |
محمد جواد انصاری |
پذیرفته شده |
63 |
1391-CLASS |
روایی افزایشی شبیهسازیها در سنجش شایستگیهای رفتاری دانشجو-معلمان دانشگاه فرهنگیان در درس کارورزی با استفاده از پرسشنامههای شخصیت: آری یا خیر؟ |
مهدی وفایی زاده |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
64 |
1139-CLASS-FULL |
رویکردها و شیوه های نوظهور در ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان |
دلارام درویش پور، حسین حسنی |
پذیرفته شده |
65 |
1341-CLASS-FULL |
سلامت روان و عملکرد خانواده در دوران کویید19 با توجه به نقش تنهایی |
فاطمه کمالیان، مریم صادقی فرد |
پذیرفته شده |
66 |
1647-CLASS |
سنجش اثربخشی آموزش مواجه درمانی روایتی و رفتار درمانی شناختی بر کیفیت زندگی، رضایت و کنترل شیدایی در دانشآموزان دختر مقطع ابتدایی شهرستان میانه |
اسراء سیفی پور |
پذیرفته شده |
67 |
1011-CLASS-FULL |
سنجش آنلاین کلاس های مجازی زبان انگلیسی در دبیرستان های ایران |
علی اصغر عامری |
پذیرفته شده |
68 |
1457-CLASS |
سنجش تکوینی بارویکرد"یادگیری درحدتسلط" برای بهبود یادگیری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی |
سارا سردشتی بیرجندی |
پذیرفته شده |
69 |
1118-CLASS-FULL |
سنجش سواد معلمان جدید در شهرستان قوچان؛ شناسایی نقاط قوت، ضعف و ارائه راهکارهای بهبود |
محمود رضایی |
پذیرفته شده |
70 |
1538-CLASS |
سنجش کلاسی آنلاین انتخاب مفید |
زهرا قاسمی |
پذیرفته شده |
71 |
1603-CLASS |
سنجش کلاسی آنلاین، فرصتها، چالشها و راهکارها |
صلاح الدین رحمتی، پیمان رحمتی، یاسین رحمتی |
پذیرفته شده |
72 |
1260-CLASS-FULL |
سنجش کلاسی در نظام آموزشی شایستگیمحور(دانشآموزان با نیازهای ویژه) |
قباد حسن زاده، احمد مطلبی |
پذیرفته شده |
73 |
1677-CLASS |
سنجش مفهومی درس ریاضی بهوسیله سوالهای باز-پاسخ |
زهره محمودی، زهرا گویا |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
74 |
1068-CLASS-FULL |
سنجش مفهومی وارتقا یادگیری |
شادیه علی خانی |
پذیرفته شده |
75 |
1037-CLASS-FULL |
سنجش و ارزشیابی خلاقانه و موثر ارتقاء فرایند یاددهی – یادگیری بحث جمع و تفریق اعداد یک رقمی با حاصل کمتر از ۱۰ در کتاب ریاضی اوّل دبستان با استفاده از روش بازی (تجربه بازی محلی عمو زنجیر باف) |
مهدی میرزایی |
پذیرفته شده |
76 |
1568-CLASS |
سنجش و ارزشیابی کلاسهای آنلاین در بستر برنامه شاد |
زهرا حاجی پور، میلاد حاجیپور، فرزانه تلخابی |
پذیرفته شده |
77 |
1074-CLASS-FULL |
شناسایی عوامل تاثیرگذار بر چالش ها و فرصت های استفاده از هوش مصنوعی جهت سنجش کلاسی دانش آموزان متوسطه دوره دوم منطقه 18 تهران |
سعیده میرزائی فتح آباد، محمود اسکندری، مهدی فاضلی، آیدا اکبری اولقی، فائزه محمداسمعیلی، ایرج یعقوبی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
78 |
1346-CLASS-FULL |
شناسایی فرصت ها و چالش های سنجش کلاسی آنلاین |
غلامحسین میکائیلو |
پذیرفته شده |
79 |
1569-CLASS |
ضرورت و اهمیت ارزشیابی باز در فرایند یاددهی-یادگیری دانش آموزان |
امیر همتی، عسگر دهقانی صوفی، سارا راضی |
پذیرفته شده |
80 |
1115-CLASS-FULL |
طراحی آموزشی مبتنی بر گیمیفیکیشن برای سنجش پنهان دانش آموزان با نیازهای ویژه |
فاطمه جعفرخانی، دریا مغیثی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
81 |
1343-CLASS-FULL |
طراحی مدل مفهومی هوش مصنوعی در سنجش نوین معلمان دانشآموزان نسل آلفا |
فرشته بهروز |
پذیرفته شده |
82 |
1491-CLASS |
فراتحلیل چالش های نظام ارزشیابی کیفی- توصیفی درسنجش کلاسی دوره آموزش ابتدایی |
فاطمه زارع |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
83 |
1043-CLASS-FULL |
قابلیت اجرایی سنجش پویا در برابر سنجش نهایی: دیدگاه معلمان زبان انگلیسی |
مونا نجارپورفروشانی، اسمعیل علی سلیمی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
84 |
1639-CLASS |
کاربرد هوش مصنوعی در سنجش یادگیریهای شناختی دانشآموزان (مقاله مروری) |
عبدالرضا باجی، مهدی محمودی |
پذیرفته شده |
85 |
1637-CLASS |
کیفیت در فرایند آموزش در کلاس درس |
لیدا حیدری، فرانک موسوی، الهام حسینی |
پذیرفته شده |
86 |
1211-CLASS-FULL |
مروری بر الزامات ابزار های آزمون ساز آنلاین |
زهرا سادات اعتصامی |
پذیرفته شده |
87 |
1454-CLASS |
مرورسیستماتیک بر مقالات سنجش فراگیران با هوش مصنوعی |
حمیدرضا عالیان |
پذیرفته شده |
88 |
1219-CLASS-FULL |
مزایای سنجش و ارزشیابی با نقشهبرداری از برنامه درسی (روش نوین در ارتقای یادگیری فراگیران) |
سیده ملیحه حسینی، مریم فرهمندپور |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
89 |
1056-CLASS-FULL |
مقایسه تاثیر روش های سنجش( عملکردی و تکوینی) بر عملکرد دانش آموزان |
مطهره صالحی |
پذیرفته شده |
90 |
1599-CLASS |
مقایسه نقش انگیزه های درونی و بیرونی در عملکرد تحصیلی و سنجش دانش آموزان |
مجید کریمی |
پذیرفته شده |
91 |
1053-CLASS-FULL |
نحوه سنجش و ارزشیابی از دانش آموزان چند پایه عشایری غیر کوچ رو در دروس مختلف با راهبرد بازی و امکانات ساده محیطی (نمونه موردی: منطقه موسیان، استان ایلام) |
مهدی میرزایی، سجاد کیانی فرد |
پذیرفته شده |
92 |
1263-CLASS-FULL |
نقش ارزشیابی توصیفی دریادگیری دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی مدارس شهرچابهار |
سیدرضا بلاغت، بهرام مبارکی |
پذیرفته شده |
93 |
1397-CLASS |
نقش سبک های تدریس و یادگیری در افزایش مهارت های تفکر انتقادی دانش آموزان |
مجید واحدی، لعیا غلی دوست الانق |
پذیرفته شده |
94 |
1493-CLASS |
نگرش معلمان ابتدایی کازرون نسبت به مشارکت والدین در ارزشیابی توصیفی |
فاطمه دهقان، جمیله علم الهدی، فاطمه وجدانی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
95 |
1575-CLASS |
هوش مصنوعی |
رقیه مجید زاده ارزیل |
پذیرفته شده |
96 |
1103-CLASS-FULL |
هوش مصنوعی: کاربرد های آن در سنجش و ارزیابی آموزشی |
نوشیروان محمدی، زینب کریمی |
پذیرفته شده |
97 |
1326-CLASS-FULL |
هوشمصنوعی و سنجشکلاسی: اکتشاف فرصتهای جدید و محدودیتهای موجود در این زمینه |
محیا زارع نسب، مهدی واحدی |
پذیرفته شده |