بررسی اهمیت یاددهی و یادگیری در سنجش کلاسی در دوران ابتدایی |
کد مقاله : 1645-CLASS |
نویسندگان |
اکرم کریمی * کارشناس آموزش ابتدایی دانشگگاه بروجرد |
چکیده مقاله |
یاددهی و یادگیری دو جزء اساسی در فرآیند آموزشی هستند که نقش مهمی در سنجش کلاسی دارند. این مقاله مروری به بررسی اهمیت این دو عنصر در محیط کلاسی دوران ابتدایی میپردازد. در این راستا، مطالعهای بر روی مقالات و منابع مختلف انجام شده است تا چگونگی تأثیرگذاری روشهای یاددهی و یادگیری بر کیفیت و کارایی سنجشهای کلاسی مورد ارزیابی قرار گیرد.روشهای یادگیری متنوعی وجود دارند که میتوانند بر بهرهوری دانشآموزان تأثیر بگذارند. اهمیت این موضوع به دلیل تأثیر آن بر توسعه تحصیلی و رشد شخصیتی دانشآموزان در این دوره زمانی بسیار حیاتی است. این مقاله بررسی میکند که چگونه روشهای یاددهی و یادگیری میتوانند بهبود کیفیت آموزش و پرورش در محیط کلاسی ابتدایی را تضمین کنند و چگونه این روشها میتوانند بهبود عملکرد تحصیلی دانشآموزان را تسهیل کنند. این مقاله به تحلیل اهمیت ارتباط نزدیک بین یاددهی و یادگیری و سنجش در محیط کلاسی ابتدایی میپردازد و راهکارهایی برای بهبود این ارتباط ارائه میدهد. |
کلیدواژه ها |
اهمیت، یاددهی، یادگیری، سنجش کلاسی، دوران ابتدایی. |
وضعیت: پذیرفته شده |